W ciele każdego człowieka krąży energia zwana chakrą. Istnieje tzw.: "Osiem Bram', które normalnie ograniczają przepływ chakry. Przechodząc specjalny trening można nauczyć się otwierać te bramy, niwelując kolejno ograniczenia przepływu chakry, tym samym - zyskując chwilowo potężną moc. Otwieranie bram to wielkie obciążenie dla organizmu, a otworzenie ostatniej - skutkuje śmiercią. Dlatego też "Bramy Chakry" uznawane są za Kinjutsu.
Opis użycia(opiszę na przykładzie chuunina): Odpalamy bramę pierwszą(3 na post max.), jeśli chcemy to możemy odczekać 7 postów lub odpalić następną w kolejnym poście. Nieważne ile odczekaliśmy po odpaleniu następnej mamy 6 postów. Jeśli wykończymy nasz limit to wracamy do pierwotnej formy(bramy są wyłączone). Musimy odczekać określoną ilość postów, by znów je użyć.
Pierwsza Brama: Kaimon - Brama Otwarcia http://img263.imageshack.us/img263/2324/kaimonov7.jpg Siła, szybkość i reakcja wzrasta o 5 punktów statystyk. Dostaje się Omote Renge. Pierwsza Brama. Pozwala na wykonanie Omote Renge(wymagany bandaż).
•Wymagania: ••Ranga: Genin, ••Level: 3
•Czas: ••Genin: 4 kolejki ••Chunnin: 8 kolejek ••Jounin: 16 kolejek ••Sannin: 22 kolejki ••Legendarny Sannin: 30 kolejek ••Kage: 40 kolejek
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 1
Druga Brama: Kyuumon - Brama Odpoczynku http://img263.imageshack.us/img263/6169/kyuumontv2.jpg Siła, szybkość i reakcja wzrastją o kolejne 5 punktów, użytkownik czuje się, jakby zaczynał walkę, przestaje czuć obciążenie ciała.
•Wymagania: ••Ranga: Genin, ••Level: 10
•Czas: ••Genin: 4 kolejki ••Chunnin: 6 kolejek ••Jounin: 12 kolejek ••Sannin: 18 kolejek ••Legendarny Sannin: 26 kolejek ••Kage: 35 kolejek
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 2
Trzecia Brama: Seimon - Brama Życia http://img150.imageshack.us/img150/5772/seimonht2.jpg Siła i szybkość podnoszą się o 10 punktów statystyk. Ciało przestaje ograniczać wykorzystanie mięśni. Trzeba także dodać że zadaje olbrzymie obrażenia przeciwnikowi przy każdym uderzeniu.
•Wymagania: ••Ranga: Genin, ••Level: 15
•Czas: ••Genin: 2 kolejka ••Chunnin: 5 kolejek ••Jounin: 10 kolejek ••Sannin: 16 kolejek ••Legendarny Sannin: 22 kolejek ••Kage: 33 kolejki
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 3
Czwarta Brama: Shoumon - Brama Bólu http://img241.imageshack.us/img241/5531/shomonff2.jpg Siła i szybkość wzrastają o kolejne 10 punktów statystyk. Dostaje się Ura Renge Przy niej przeciwnik nie ma szans obronić się przed atakiem, może przeżyć jedynie gdy posiada specjalną zbroję z piasku, oraz tykwę, lub demona. Pozwala na użycie Ura Renge. Przestajemy być dostrzegalni gołym okiem.
•Wymagania: ••Ranga: Chunnin ••Level: 22
•Czas: ••Chunnin: 4 kolejki/wykonanie Ura Renge/wykonanie 2x Omote Renge ••Jounin: 6 kolejek ••Sannin: 10 kolejek ••Legendarny Sannin: 15 kolejek ••Kage: 19 kolejek
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 4
Piąta Brama: Tomon - Brama zamknięcia http://img137.imageshack.us/img137/1714/tomonke0.jpg Siła i szybkość wzrastają o 15 punktów statystyk Piąta brama. Ogromnie podnosi i rozprowadza poziom chakry po całym ciele i umożliwia wykonanie techniki Ura Renge, zwiększa limit użycia chakry w tym samym czasie. Sprawia, że organizm staje się 2 razy szybszy i silniejszy. Przekraczamy barierę dźwięku i potrafimy odbijać się od powietrza.
•Wymagania: ••Ranga: Chunnin ••Level: 29
•Czas: ••Chunnin: 2 kolejki/wykonanie Omote Renge ••Jounin: 4 kolejki ••Sannin: 8 kolejek ••Legendarny Sannin: 10 kolejek ••Kage: 14 kolejek
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 5
Szósta Brama: Keimon - Brama Zachwytu http://img241.imageshack.us/img241/2898/keimonbx0.jpg Siła i szybkosć wzrastają o 15 punktów statystyk. Pozwala użyć Asakuyaku. Szósta Brama. usuwa limit ilości tłuszczu i białek jakie mogą być strawione i usuwa (w innym przypadku) bezużyteczne źródła energii.
•Wymagania: ••Ranga: Jounin ••Level: 43
•Czas: ••Jounin: 2 kolejki/wykonanie Asakuyaku ••Sannin: 6 kolejek ••Legendarny Sannin: 8 kolejek ••Kage: 12 kolejek
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 6
Siódma Brama: Kyoumon - Brama Uderzenia http://img241.imageshack.us/img241/7084/kyomonru1.gif Siła i szybkość wzrastają o 10 punktów statystyk. Siódma Brama. Znosi limit szybkości jakie ciało może osiągnąć, usuwa martwe komórki skóry, sprawia, że organizm staje się czystszy produkując 2 razy więcej siły i wytrzymałości.
•Wymagania: ••Ranga: Sannin ••Level: 64
•Czas: ••Sannin: 3 kolejki ••Legendarny Sannin: 5 kolejek ••Kage: 8 kolejek
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 7
Ósma Brama: Shimon - Brama Śmierci http://img241.imageshack.us/img241/7084/kyomonru1.gif Siła i szybkość rosną 20 punktów statystyk. Ósma Brama. otwiera ostatnią bramę zlokalizowaną w sercu i zużywa całą energię ciała. Sprawia, że serce bije z maksymalną siłą i przekracza moc każdej innej bramy. Energia z każdej komórki ciała się zużywa dając użytkownikowi moc większą nawet od tej posiadanej przez Kage. Ten efekt Wielkiego Wybuchu jest tylko tymczasowy i niszczy każdy mięsień użytkownika, włączając serce. Otwarcie tej bramy w wielu przypadkach kończy sie śmiercią.
•Wymagania: ••Ranga: Legendarny Sannin ••Level: 87
•Czas: ••Legendarny Sannin: 1 kolejka ••Kage: 2 kolejki
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 8
|