NinjaMisson

Tutaj stajemy sie ninja jakim tylko ze chcemy


#1 2010-10-30 20:58:09

Sasuke

http://i47.tinypic.com/2vnfmfl.png

Zarejestrowany: 2010-10-21
Posty: 244
Punktów :   
Level: 100
Exp: 100000
Umiejetność: Cursed Seal Nieba
Kasa: 100000y

Aburame

Techniki rangi ,,D”

Fujin Konchuu no Jutsu
http://img217.imageshack.us/img217/9729/fujinkonchuunojutsuxy5.png
Chakra: 0
Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy chce się go odnaleźć wysyłamy robaka płci męskiej który znajdzie go na 100%.


Konchuu Sekkou
http://i38.tinypic.com/280us01.png
Chakra: 0
Technika zwiadowcza. Wysyłany jest mały, praktycznie niezauważalny robaczek do sprawdzenia terenu. Przekazuje nam wszystko co zobaczy. Np: wnętrze jakiegoś pomieszczenia itd.


Kikaichuu no Jutsu
http://img176.imageshack.us/img176/6365/kikaichuunojutsucm6.jpg
Chakra: 0
Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania.

Kikai Kawarimi no Jutsu
[img][/img]
Chakra: 1000
Gdy przeciwnik nas złapie, lub będzie chciał nas zaatakować kunaiem zmieniamy się w chmarę robaków, a sami się ukrywamy kilka metrów dalej.

Mushi Yose no Jutsu
http://i30.tinypic.com/4fdox.jpg
Chakra: 0
Opis: Odrazu po narodzeniu każdy członek klanu Aburame zostaje złożony w ofierze robakom , które żywią się jego chakrą w zamian za pomoc w walce. Dzięki temu jutsu możemy sterować pewną ilością robali. Niezależnie od ilości umieszczonych robaków na ciele przeciwnika traci on 50 chakry co turę.
Genin - 1.000 robaków
Chunin - 2.500 robaków
Jounin - 5.000 robaków
S. Jounin - 10.000 robaków
Anbu/Missing-nin - 20.000 robaków
Sannin - 25.000 robaków
L. Sannin - 500.000 robaków
Kage - 1.000.000 robaków



Techniki rangi ,,C”

Mushi Kabe no Jutsu
http://img155.imageshack.us/img155/2791/mushikabenojutsubw4.jpg
Chakra: 0
Jedno z lepszych Jutsu tego klanu. Wszystkie robaki wychodziły z ciała i skupiały się w jednym miejscu tworząc jakby okrągłą barierę. Każdy kto dotknął bariery od razu był atakowany przez robaki.


Konchuu Hei
http://i33.tinypic.com/23jse1x.png
Chakra: 500-10.000(za 10k zatrzyma każdy atak)
Ściana z robaków która ma bronić przed atakami. Wytrzymałość i wielkość zależy od tego, ile użytkownik włoży w to Chakry.


Konchuu Gaijo Doku
http://img341.imageshack.us/img341/5249/konchuugaijodokuju1.png
Chakra: 0
Wprowadzamy swoje robaki do ciała np. sojusznika aby wyssały z niego truciznę lub jad. Im lepsze są zdolności użytkownika techniki typ lepsza skuteczność.


Ushiro Ishuu
http://img222.imageshack.us/img222/4496/ushiroishuupl8.png
Chakra: 0
Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 2-4 tur, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków.


Soshaku no Jutsu
http://img136.imageshack.us/img136/3082/soshakunojutsuwm4.jpg
Chakra: 0
Technika ofensywna klanu Aburame. Robaki obłażą całe ciało przeciwnika. Zaczynają go kąsać. Jest to dość bolesne.


Mushi Bushin no Jutsu
http://img183.imageshack.us/img183/872/mushibunshinnojutsuvw2.jpg
Chakra: 500/1
Klon stworzony z robaków. Może normalnie atakować lecz trafiony zmienia się spowrotem w robaki.


Techniki rangi ,,B”

Hijutsu: Mushi Dama
http://img410.imageshack.us/img410/2442/mushidamagd5.jpg
Chakra: 0
Mushi Dama jest to jedna z sekretnych technik klanu Aburame. Użytkownik używając robaków w swoim ciele, rozprasza je na dość szeroki obszar które otaczają cel. Robaki otaczają przeciwnika po czym zasiadają na nim uniemożliwiając mu jakikolwiek ruch, dodatkowo gryzą wroga wysysając mu chakrę. Jedynie dobrze wyszkoleni Shinobi mogą wydostać się z tej techniki.



Jinteki Mayu no Jutsu
http://img141.imageshack.us/img141/2687/humancocoontechniquebmp.th.jpg
Chakra: 0
Użytkownik wytwarza kokon wokół siebie, dzięki czemu jest zdolny szpiegować bądź ukryć sie przed wrogiem. Można też używać kokonu jako śpiwora.




Kikaichuu: Kaiten
http://i46.tinypic.com/2q1ctjn.png
Chakra: 0
Owady użytkownika atakują wroga latając w kółko, co może zmylić przeciwnika, że owady są tam gdzie ich naprawdę nie ma.



Techniki rangi ,A”

Kikaichuu Arare
http://img167.imageshack.us/img167/972/kikaichuuarareta9.jpg
Chakra: 0
Najlepsza technika klanu Aburame. Ze swojego ciała wysyłamy wszystkie robaki jakie posiadamy, które tworzą ogromną chmurę/kulę robaków. Gdy złapią przeciwnika, poziom Chakry wroga spada do zera. Jedynie Jinjuuriki są w stanie przetrwać tą technikę. Wielkość chmury robaków zależy na jakim poziomie jest członek klanu.


HiJutsu: Mushi Miyu
http://img218.imageshack.us/img218/5812/300pxsecrettechniqueins.th.png
Chakra: 1000
Technika medytacji. Po zawiązaniu pieczęci kumuluje się nasza Chakra, a owady zaczynają się rozwijać. Udoskonalają się. Dzięki czemu mogą się uodpornić m.in na Shoton klanu Kouseki, bądź wysoką lub niską temperaturę. Jednak po zawiązaniu pieczęci użytkownik staje się bezbronny. Poza tym technika zabiera trochę czasu (2 tury)



Techniki rangi ,S”

Nazwa: Maikuro konchuu
http://img693.imageshack.us/img693/2231/14890488.png
Chakra: 0
Technika klanu Aburame polegająca na przesłaniu przez kontakt fizyczny na przeciwnika mikroskopijnych robaków które niszczą komórki wroga, technika prowadzi do utraty kontroli nad trafioną częścią ciała, i rozprzestrzenia się na całe ciało. Tylko User może wyssać robaki z ciała trafionej osoby

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gold-rp.pun.pl www.fpus.pun.pl www.wowik.pun.pl www.fifateam.pun.pl www.copernicus.pun.pl