Tutaj stajemy sie ninja jakim tylko ze chcemy
Każdy członek klanu otrzymuje za darmo specjalny klanowy wachlarz. Jest on niezwykle wytrzymały i poręczny.
Uchiwa Ikusa
Ranga: Genin
Styl walki. Polega na ciosach wachlarzem (złożonym) o górne partie ciała przeciwnika. Ciosy wyprowadzane są głównie z nad głowy, ale także z boków i od dołu.
Chakra: 0
Uchiwa Karakuri
Ranga: Genin
Użytkownik rozkłada wachlarz całkowicie, po czym wbija go w ziemię i chowa się za nim. Kumulując chakrę na papierze/płótnie utwardza je. Taka „tarcza” jest w stanie zasłonić kilka ataków, a gdy jej wytrzymałość spada do poniżej zera wachlarz niszczy się.
Chakra: 1000
Uchiwa Appa Atari
Ranga: Genin
Jest to prosty cios, wyprowadzony z powietrza, jednak wachlarz wzmacniany jest także chakrą, aby zadał więcej obrażeń.
Chakra: 500
Sanjuu Uchiwa Karakuri
Ranga: Chuunin
Technika, albo raczej kombinacja do wykonania w min. 3 osoby, bądź wraz z klonami. Polega na stworzeniu „trójkąta” przy pomocy Uchowa Karakuri, którego wytrzymałość jest znacznie wyższa niż poprzedniczki.
Chakra: 3000
Hoshi Jutsu, Ichi no Hoshi
Ranga: Chuunin
Pierwsza technika gwiazd. Użytkownik kumulując chakrę na wachlarzu może uwalniać ją w postaci fal powietrza, jednak na tym stadium są one dość słabe. Ta technika wymagana jest do wszystkich pozostałych z tego „zakresu” jako aktywna.
Chakra: 500
Kaze Kawarimi no Jutsu
Ranga: Chuunin
Technika podobna do zwykłego kawarimi, jednak jej szanse na „uniknięcie” są wyższe. Ciało użytkownika, gdy zostanie zaatakowane, po prostu się „rozwiewa” by wrócić do normalnej formy już w innym miejscu.
Chakra: 1000
Kaze Dekata
Ranga: Chuunin
Sposób poruszania się. Użytkownik chakrą wpływa na swoje ciało, staje się ono bliższe z wiatrem, dzięki czemu porusza się szybciej(+15 do szybkości).
Chakra: 2000
Kaze Touben
Ranga: Chuunin
Użytkownik wysyła kilka fal powietrza, które wpierw kierują się ku ziemi. -/+ metr nad ziemią „zawracają” i lecą ku użytkownikowi/celowi. „Podtrzymując” go od dołu amortyzują upadek.
Chakra: 3000
Kaze Katto
Ranga: Chuunin
Użytkownik wysyła falę powietrza, która trzyma się blisko ziemi i skierowana jest w nogi przeciwnika. Jeżeli trafi to jest w stanie przewrócić cel, a przy tym zadaje obrażenia.
Chakra: 2000
Hoshi Jutsu, Ni no Hoshi
Ranga: Jounin
Drugie stadium „Hoshi Jutsu”. Tym razem chakra kumulowana jest w dwóch gwiazdach, a obrażenia i celność wzrastają. Używając tej techniki możemy używać też technik pierwszej gwiazdy.
Chakra: 4000
Kaze Jiten
Ranga: Jounin
Użytkownik wysyła falę powietrza w postaci wiertła, które obraca się dość szybko wokół własnej osi.
Chakra: 5000
Kaze Nami
Ranga: Jounin
Technika może być wykonana nawet z zamkniętym wachlarzem. Użytkownik rozsyła wokół siebie falę wiatru, która nie dość, że atakuje wszystkich wokół, to jeszcze jest w stanie powstrzymać broń miotaną.
Chakra: 1000
Kaze Sousaku
Ranga: Jounin
Użytkownik rozsyłając swoją chakrę w podmuchach wiatru, które roznoszą ją na dany obszar, jest w stanie wyczuć przeciwnika po jego chakrze, bądź ruchu, oddychaniu.
Chakra: 10.000(efekt do końca walki)
Kaze Enjin
Ranga: Sannin
Technika polega na zaatakowaniu przeciwnika kilkoma falami w kształcie kół. Stosując tę technikę do środka „obręczy” wrzuca się przeważnie broń miotaną. Pęd powietrz podnosi celność jak i jej obrażenia.
Chakra: 500/1
Kaze Ryu
Ranga: Sannin
Użytkownik wysyła falę powietrza, która zmienia się w smoka. Takim smokiem można sterować, a nawet atakować nim po kilka razy.
Chakra: 5000
Hoshi Jutsu, San no Hoshi
Ranga: Sannin
Ostatnie stadium Hoshi Jutsu. Tym razem chakra kumulowana jest w trzech gwiazdach. Używając tego stadia możemy używać wszystkich technik.
Chakra: 5000
Kaze Kangoku
Ranga: Legendarny Sannin
Użytkownik tworzy fale powietrza, które uderzywszy w przeciwnika z różnych stron zamykają go w powietrznym więzieniu o wyglądzie tornada, z którego bardzo trudno się wydostać, możemy jedynie liczyć na to, że użytkownikowi zabraknie chakry, żeby je utrzymywać.
Chakra: 15000/5000
Kaze Kujiku
Ranga: Legendarny Sannin
Użytkownik wysyła trzy fale powietrza, które uderzywszy wroga z różnych stron miażdżą go.
Chakra: 15.000
Shukai Sou
Ranga: Legendarny Sannin
Jedna z zakazanych technik, ze względu na obrażenia, a także szkody, jakie zostawia po sobie. Użytkownik kilkoma machnięciami wachlarza tworzy wokół siebie pandemonium, które przewiewa nawet chmury. Wysyłają chakrę do podmuchów jest w stanie zniszczyć wszystko na danym terenie.
Chakra: 45.000
Kuchiyose: Kiri kiri Mai
Ranga: Legendarny Sannin
Jutsu to polega na przyzwaniu za pomocą wachlarza łasicy, która wytwarza ogromny huragan(wielokrotnie przewyższający Dai Kamaitachi) niszczący i szatkujący wszystko na swej drodze. Po użyciu tego jutsu w ziemi zostaje jedynie ogromny krater. Zasięg tego ataku to nawet 50m.
Chakra: 50.000
Offline