Tutaj stajemy sie ninja jakim tylko ze chcemy
W ciele każdego człowieka krąży energia zwana chakrą. Istnieje tzw.: "Osiem Bram', które normalnie ograniczają przepływ chakry. Przechodząc specjalny trening można nauczyć się otwierać te bramy, niwelując kolejno ograniczenia przepływu chakry, tym samym - zyskując chwilowo potężną moc. Otwieranie bram to wielkie obciążenie dla organizmu, a otworzenie ostatniej - skutkuje śmiercią. Dlatego też "Bramy Chakry" uznawane są za Kinjutsu.
Opis użycia(opiszę na przykładzie chuunina):
Odpalamy bramę pierwszą(3 na post max.), jeśli chcemy to możemy odczekać 7 postów lub odpalić następną w kolejnym poście. Nieważne ile odczekaliśmy po odpaleniu następnej mamy 6 postów. Jeśli wykończymy nasz limit to wracamy do pierwotnej formy(bramy są wyłączone). Musimy odczekać określoną ilość postów, by znów je użyć.
Pierwsza Brama: Kaimon - Brama Otwarcia
http://img263.imageshack.us/img263/2324/kaimonov7.jpg
Siła, szybkość i reakcja wzrasta o 5 punktów statystyk. Dostaje się Omote Renge.
Pierwsza Brama. Pozwala na wykonanie Omote Renge(wymagany bandaż).
•Wymagania:
••Ranga: Genin,
••Level: 3
•Czas:
••Genin: 4 kolejki
••Chunnin: 8 kolejek
••Jounin: 16 kolejek
••Sannin: 22 kolejki
••Legendarny Sannin: 30 kolejek
••Kage: 40 kolejek
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 1
Druga Brama: Kyuumon - Brama Odpoczynku
http://img263.imageshack.us/img263/6169/kyuumontv2.jpg
Siła, szybkość i reakcja wzrastją o kolejne 5 punktów, użytkownik czuje się, jakby zaczynał walkę, przestaje czuć obciążenie ciała.
•Wymagania:
••Ranga: Genin,
••Level: 10
•Czas:
••Genin: 4 kolejki
••Chunnin: 6 kolejek
••Jounin: 12 kolejek
••Sannin: 18 kolejek
••Legendarny Sannin: 26 kolejek
••Kage: 35 kolejek
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 2
Trzecia Brama: Seimon - Brama Życia
http://img150.imageshack.us/img150/5772/seimonht2.jpg
Siła i szybkość podnoszą się o 10 punktów statystyk.
Ciało przestaje ograniczać wykorzystanie mięśni. Trzeba także dodać że zadaje olbrzymie obrażenia przeciwnikowi przy każdym uderzeniu.
•Wymagania:
••Ranga: Genin,
••Level: 15
•Czas:
••Genin: 2 kolejka
••Chunnin: 5 kolejek
••Jounin: 10 kolejek
••Sannin: 16 kolejek
••Legendarny Sannin: 22 kolejek
••Kage: 33 kolejki
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 3
Czwarta Brama: Shoumon - Brama Bólu
http://img241.imageshack.us/img241/5531/shomonff2.jpg
Siła i szybkość wzrastają o kolejne 10 punktów statystyk. Dostaje się Ura Renge
Przy niej przeciwnik nie ma szans obronić się przed atakiem, może przeżyć jedynie gdy posiada specjalną zbroję z piasku, oraz tykwę, lub demona. Pozwala na użycie Ura Renge. Przestajemy być dostrzegalni gołym okiem.
•Wymagania:
••Ranga: Chunnin
••Level: 22
•Czas:
••Chunnin: 4 kolejki/wykonanie Ura Renge/wykonanie 2x Omote Renge
••Jounin: 6 kolejek
••Sannin: 10 kolejek
••Legendarny Sannin: 15 kolejek
••Kage: 19 kolejek
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 4
Piąta Brama: Tomon - Brama zamknięcia
http://img137.imageshack.us/img137/1714/tomonke0.jpg
Siła i szybkość wzrastają o 15 punktów statystyk
Piąta brama. Ogromnie podnosi i rozprowadza poziom chakry po całym ciele i umożliwia wykonanie techniki Ura Renge, zwiększa limit użycia chakry w tym samym czasie. Sprawia, że organizm staje się 2 razy szybszy i silniejszy. Przekraczamy barierę dźwięku i potrafimy odbijać się od powietrza.
•Wymagania:
••Ranga: Chunnin
••Level: 29
•Czas:
••Chunnin: 2 kolejki/wykonanie Omote Renge
••Jounin: 4 kolejki
••Sannin: 8 kolejek
••Legendarny Sannin: 10 kolejek
••Kage: 14 kolejek
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 5
Szósta Brama: Keimon - Brama Zachwytu
http://img241.imageshack.us/img241/2898/keimonbx0.jpg
Siła i szybkosć wzrastają o 15 punktów statystyk. Pozwala użyć Asakuyaku.
Szósta Brama. usuwa limit ilości tłuszczu i białek jakie mogą być strawione i usuwa (w innym przypadku) bezużyteczne źródła energii.
•Wymagania:
••Ranga: Jounin
••Level: 43
•Czas:
••Jounin: 2 kolejki/wykonanie Asakuyaku
••Sannin: 6 kolejek
••Legendarny Sannin: 8 kolejek
••Kage: 12 kolejek
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 6
Siódma Brama: Kyoumon - Brama Uderzenia
http://img241.imageshack.us/img241/7084/kyomonru1.gif
Siła i szybkość wzrastają o 10 punktów statystyk.
Siódma Brama. Znosi limit szybkości jakie ciało może osiągnąć, usuwa martwe komórki skóry, sprawia, że organizm staje się czystszy produkując 2 razy więcej siły i wytrzymałości.
•Wymagania:
••Ranga: Sannin
••Level: 64
•Czas:
••Sannin: 3 kolejki
••Legendarny Sannin: 5 kolejek
••Kage: 8 kolejek
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 7
Ósma Brama: Shimon - Brama Śmierci
http://img241.imageshack.us/img241/7084/kyomonru1.gif
Siła i szybkość rosną 20 punktów statystyk.
Ósma Brama. otwiera ostatnią bramę zlokalizowaną w sercu i zużywa całą energię ciała. Sprawia, że serce bije z maksymalną siłą i przekracza moc każdej innej bramy. Energia z każdej komórki ciała się zużywa dając użytkownikowi moc większą nawet od tej posiadanej przez Kage. Ten efekt Wielkiego Wybuchu jest tylko tymczasowy i niszczy każdy mięsień użytkownika, włączając serce. Otwarcie tej bramy w wielu przypadkach kończy sie śmiercią.
•Wymagania:
••Ranga: Legendarny Sannin
••Level: 87
•Czas:
••Legendarny Sannin: 1 kolejka
••Kage: 2 kolejki
•Ilość kolejek do odczekania po wyłączeniu: 8
Offline